Tapahtuma on vuodelta 2023.

Ke 12.4.2023 klo 19:00
Kuopion kaupunginteatteri Niiralankatu 2, Kuopio

Tuure Kilpeläinen: Kevättaika

Kuva: Central Line Entertainment

Kevään 2023 kiertueella Tuure Kilpeläinen esittää erikoiskokoonpanossa kirjoittamiaan lauluja, jotka hän on tehnyt sekä itselleen, että muille artisteille.

”Useat muille tehdyt biisit ovat lähteneet henkilökohtaisesta tilanteesta, olen kirjoittanut ne itselleni, joskus äidilleni tai jollekin läheiselle ihmiselle. Haluan jakaa näitä tarinoita tällä erikoiskiertueella, avata taustoja laulujen synnystä. Esityksessä kuullaan myös aikaisempaa soolotuotantoa, sekä uusia, vielä julkaisemattomia biisejä. Jokainen ilta on vähän erilainen, ytimessä ovat tekstit ja läsnäolo."

Mukana kiertueella on äänitaiteilija Teho Majamäki, joka luo esitettäviin lauluihin elokuvallisen maiseman. Kiertue on ainutkertainen tällä kokoonpanolla, eikä sitä nähdä aivan heti uudelleen. Samalla kiertue on silta kohti uutta, myöhemmin kuultavaa soolotuotantoa. Uutta musiikkia on luvassa vuoden 2023 aikana.

Kesto 2h 30min, sis. väliajan 20min

Liput: 32,50€ / Peruslippu
Avustajat ilmaiseksi, mutta heilläkin on oltava paikkalippu.