Ke 29.11.2023 klo 18:00 - 23:00
Ohjelmaravintola Maxim Haapaniemenkatu 34, Kuopio
Maxim Kuopio

Johanna ja Mikko Iivanainen: Joulunrauhaa -konsertti

Johanna ja Mikko Iivanainen kutsuvat kuulijat rauhoittumaan kohti joulua perinteisten joululaulujen, kuten Varpunen jouluaamuna, Heinillä härkien kaukalon, Jo joutuu ilta sekä uudempien jouluisien sävelmien saattelemana. Tyylitajuinen, herkkä ja sielukas soitanta ja laulu on tämän jo yli kaksi vuosikymmentä toistensa kanssa musisoineen pariskunnan tekemisen pohja.

Johanna Iivanainen (s. 1976) on oululaislähtöinen nykyään Mäntsälään kotiutunut laulaja-lauluntekijä. Suurelle yleisölle Johanna on tullut tutuksi SuomiLOVE -tv ohjelman housebandin solistina v. 2014–2019. Johannan raikkaan luonnollinen esiintyminen ja sävykäs tulkinta on saavuttanut suuren suosion. Artistin monipuolisuus on suorastaan hätkähdyttävä kattaen levytyksiä jazzin, accappellan, popin, dancen ja lastenmusiikin alueilta. Iivanaisen poikkeuksellisen kattava diskografia sisältää yli 50 levytystä.

Mikko Iivanainen (s.1975) on monipuolinen kitarataituri, joka on tehnyt yhteistyötä Johannan lisäksi myös mm. Maria Kalaniemen, Timo Alakotilan, Edu Kettusen, Mika Kuokkasen ja Juhani Aaltosen kanssa. Suurella soundipaletilla maalaava kitarataiteilija on julkaissut kolme sooloalbumia: Progesävyisen ensemble albumin Last Room (2014) sekä soolokitara levyt A River Runs through It (2020) ja Lullaby for Lost Souls (2023).

Showtime klo 19.00

Tähän tapahtumaan on saatavilla rajallinen määrä illallislippuja. Herkullinen jouluinen buffet -illallinen on tarjolla 2 tuntia ennen esityksen alkua ja on varattavissa etukäteen lipunoston yhteydessä Tiketti.fi -verkkokaupasta
Link icon Linkki

Ilmoittautuminen:Showtime klo 19.00