Pe 27.5.2022 klo 18:00
Kuopion satama Kuopio

FLORIST 15 v. juhlaristeilykeikka (+levyn julkaisu)

Kuva: Florist

FLORIST täytti vuonna 2021 15 vuotta. Nyt juhlistamme tätä taivalta juhlakeikalla Kuopion Kallavedellä M/S Queen R -sisävesiristeilijällä. Keikka tapahtuu siis risteilyn aikana järvellä.

Aikaisempi tammikuulle suunniteltu juhlakeikka jouduttiin perumaan. Hyödynsimme tuon ajankohdan taltioimalla uuden Kosket-nimisen EP:n. Tämä juhlakeikka toimii siis samalla myös levynjulkaisutapahtumana.

Laivan ravintolasta ostettavista juotavaa ja pientä purtavaa.

Liput: 5 €