Ti 18.5.2021 klo 17:00 - 18:00
Kuopion kaupunginkirjasto

Nuorten etälukupiiri

Kuva: Kuopion kaupunginkirjasto

Nuorten lukupiiri kokoontuu tänä keväänä etänä!

Lukupiiri on tarkoitettu noin 14–20-vuotiaille nuorille. Lukupiirikerroille ei tarvitse ilmoittautua, riittää kun liityt mukaan tällä linkillä: Link icon Linkki (tai meeting ID:lla 960 2590 3212).

Osallistumiseen tarvitset vain tietokoneen tai älylaitteen (tabletti, älypuhelin), nettiyhteyden ja äänentoiston (esim. laitteesi oma kaiutin tai kuulokkeet) sekä halutessasi mikrofonin ja kameran.

Aiempaa lukupiirikokemusta ei tarvitse olla. Lue kirja ja tule mukaan juttelemaan kirjasta ja siitä mieleen nousevista asioista rennolla otteella! Voit tulla mukaan myös vain kuuntelemaan. Voit osallistua joko molempiin tai vain toiseen lukupiirikertaan.

Toinen kokoontumiskerta on tiistaina 18.5. klo 17–18, jolloin käsittelyssä on Siri Kolun P.I. – Pelko ihmisessä.

"Kun P-influenssa leviää, se muuttaa kaikkien elämän, ja koko yhteiskunnan. 16-vuotias Pilvi sijoitetaan kahdensadan muun sairastuneen kanssa luolaan. Pienoisyhteiskunnalla on ongelmansa, ja tuskin tulevaisuutta."